Skip navigation

Ένας κόσμος (συνήθως) αφιλόξενος λόγω του αδυσώπητου 2ου θερμοδυναμικού νόμου (?) της αύξησης της εντροπίας. Ένας κόσμος που παράγει κεφάλια, βλαστούς, σύννεφα και διαμάντια για να διαλυθούν κάποτε σε σκόνη. Ένας κόσμος που παράγει δειλά ηδονές μέσα σε ένα συνονθύλευμα παντοίων πόνων. Ένας κόσμος που θέλουμε να τον ζήσουμε μέχρι τέλους, καταναλώνοντας και την τελική ρανίδα ζωτικότητας (σαν τους Γνωστικούς) περιγελώντας έτσι (όσο γίνεται βέβαια…) τον χάροντα ώστε να μην πάρει παρά ένα άδειο πουκάμισο, καθώς όλο το περιεχόμενο θα έχει καταναλωθεί μέχρι εσχάτων με μανία

14 Comments

  1. Προτιμώ τον μηδενικό θερμοδυναμικό νόμο «Το θερμό πάντα θα ρέει κατακλύζοντας το ψυχρό»

  2. Χμ, σαν συνέχεια του δικού μου μοιάζει

  3. 123 κάτι σαν το φόβο του κενού μου θυμίζει αυτό
    χ/π γιατί όχι;

  4. μήπως ξανα(είδες) την Εβδομη Σφραγίδα του Μπέργκμαν; Αυτο θυμήθηκα με το ποστ σου, γιατι αν με ρωτησεις ποιος είναι ο δεύτερος θερμοδυναμικός νομος θα κοκκινίσω σαν την καπα μου, ούσα των θεωρητικών επιστημών(φτηνή δικαιολογία, δεν εχω άλλη καλύτερη πρωινιάτικα!) Καλημερααααα.

  5. » Aν θες να μάθεις φυσική/ Τί ‘ναι η ροπή/
    κι η εντροπία…» Ελπίζω να θυμάσαι το επίκο τραγουδάκι του φεστιβάλ τραγουδιού θεσ/νίκης (παλιότερα)! Όσο για το ποστ..ας διαχωρίσουμε αυτά που παράγει ο «κόσμος» (φύση) και αυτά που παράγει ο πολιτισμός…την καλησπέρα μου πανσοφολογιότατε!

  6. aub κι όμως ναι την είδα
    stavle πράγματι. τεράστια διαφορά και τεράστιο ζήτημα μεταξύ φύσης και πολιτισμού. και τελικά τι είναι φύση και τι είναι πολιτισμός (πόλις + παρεπόμενα?).
    ναι αυτό το περίεργα πλάσμα που λέγεται άνθρωπος και δεν μπορώ να καταλάβω καθόλου τι ρόλο βαράει κάνει συνεχώς ά-σκοπα πράγματα κόντρα στο νόμο της εντροπίας και μέσα από το ά-σκοπο εμφανίζει σκοπούς. τρελό όν. τι περιμένεις; ευτυχώς που του έχουν μείνει και μερικά ζωώδη και δεν ξεχνάμε από που προερχόμαστε…
    καλημέρα παν-λογοτεχνικότατε

  7. Τα’ πες όλα!

  8. ναι ε; επί της εφαρμογής από δω και πέρα

  9. Τι μου θύμησες τώρα.. μόνο ένα θα σου πω.. «η ζωή που μου πούλησαν δεν ήταν η δική μου»…

  10. έχεις δίκιο. μας πουλάνε μια ζωή που δεν ζητήσαμε να αγοράσουμε (ή τουλάχιστον δεν θυμόμαστε κάτι τέτοιο) αλλά πρέπει να δράσουμε έξυπνα κατά το δυνατόν. να ρουφήξουμε τα καλά της και να είμαστε σε εγρήγορση απέναντι στα επικίνδυνα της

  11. Ελπίζω να έχεις διαβάσει το βιβλίο
    The Gnostics του Jacques Lacarrire.
    Αν όχι, σπεύσε!
    Όλα σε σκόνη πέπρωνται να καταλήξουν…

  12. ένας γνωστικός θα μπορούσε λούσυ μου να μη τό χει διαβάσει άπειρες φορές;

  13. Μάρκο μου, ξέχασα εχτές να το αναφέρω.
    Αν θες να απαντήσεις στο αρκετά ενδιαφέρον-θα έλεγα-ερωτηματολόγιο της ΕΛΣΑ, σε περιμένει στην ημέτερη σελίδα…
    Φιλιά!

  14. ωραία σ ευχαριστώ


Σχολιάστε

